Skocz do zawartości

Zobacz nową zawartość

Zdjęcie
- - - - -

Kredyt samochodowy dla 20-latka

kredyt samochodowy

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 seba944

seba944

Nowy użytkownik

• 9 postów

Reputacja: 0
Normalna

Napisany 17 lipca 2013 - 09:58

Hej, 

marzy mi się własna fura. Nie mam tyle gotówki, więc pomyślałem o kredycie samochodowym, bo słyszałem, że to lepszy wybór niż zwykły kredyt gotówkowy. Mam 20 lat i pracuję od 4 miesięcy na umowę o pracę. Czy mój wiek jest jakąś przeszkodą? Albo to, że pracuję od niedługiego czasu?

#2 DawidAZ

DawidAZ

Nowy użytkownik

• 2 postów

Normalna

Napisany 17 lipca 2013 - 11:00

Wiek masz raczej odpowiedni. Nie wiem tylko co z Twoim stażem pracy, ale zazwyczaj banki wymagają chociaż 3 miesięcy. Dobrze, że to umowa o pracę a nie zlecenie, bo Twoje szanse wzrastają. Umowę masz na stałe, czy na jakiś okres?

#3 seba944

seba944

Nowy użytkownik

• 9 postów

Normalna

Napisany 18 lipca 2013 - 08:15

Siema. Umowę nie mam na stałe, dostałem ją na razie na 8 miesięcy, ale szef powiedział, że oczywiście mi ją przedłuży. To jak myślicie? Z takim terminem dostanę coś?

#4 Kasia_Grzywacz

Kasia_Grzywacz

Nowy użytkownik

• 6 postów

Normalna

Napisany 19 lipca 2013 - 00:14

Mi się wydaje, że dostaniesz. Może zależeć to od kwoty kredytu. Bank może również żądać oświadczenia od pracodawcy, że ten przedłuży Ci umowę. Ważne jest też ile zarabiasz i czy w ogóle stać Cię na ten kredyt.

#5 topbankier

topbankier

Zasłużony użytkownik

• 149 postów

Reputacja: 1
Normalna

Napisany 21 listopada 2013 - 09:07