Mam w tej chwili dwa kredyty gotówkowe, w sumie około 30 tys zł i chwilówkę, której spłatę przełożyłem już dwa razy. Czy mogę tę kredyty i chwilówkę skonsolidować? Mam stałą pracę, zarabiam około 2 200 i mieszkam sam.

Konsolidacja kredytu i chwilówki
#1
Napisany 02 marca 2015 - 17:18
#2
Napisany 02 marca 2015 - 17:58
Ile ma Pan lat? Czy umowa jest na czas określony czy nieokreślony? Istnieje możliwość konsolidacji ale potrzebujemy więcej danych.
Pozdrawiam
krytlewski
#3
Napisany 02 marca 2015 - 18:52
Mam 33 lata i jak pisałem umowę na stałe. Praca od 4 lat. Tylko nie wiem, czy problemem nie będą opóźnienia w spłatach, które miałem. Ze dwa razy było po 40-kilka dni w opóźnieniach.
#4
Napisany 02 marca 2015 - 19:35
A kiedy były te opóźnienia? Posiada Pan swój raport BIK?
Pozdrawiam
krytlewski
#5
Napisany 02 marca 2015 - 20:56
Raportu nie mam, opóźnienia były w ostatnim roku tzn 2014.
#6
Napisany 02 marca 2015 - 21:42
Proszę ściągnąć darmowy raport ze strony www.bik.pl i sprawdzić jak wygląda punktacja. Bo bez tego ciężko jest teraz coś powiedzieć.
Pozdrawiam
krytlewski
#7
Napisany 03 marca 2015 - 06:33
Raportu nie mam, opóźnienia były w ostatnim roku tzn 2014.
Nie potrzeba żadnego raportu, jeśli miał pan opóźnienia powyżej 30 dni to może pan jeszcze dostać konsolidację w Alior banku lub Skoki.
Może to być np. Skok Stefczyka, Wspólnota, Jowisz itp.
Z poważaniem
Grzegorz Klimczak
Doradca Finansowy/Pośrednik Kredytowy
Broker i Dealer Samochodowy
tel. 506203558/790382868
Sieć Lycamobile tel. +48 729460172
e-mail:grzegorz.klimczak@o2.pl
skype: grzegorz.klimczak280783
gg: 1752886
#8
Napisany 03 marca 2015 - 16:21
Nie potrzeba żadnego raportu, jeśli miał pan opóźnienia powyżej 30 dni to może pan jeszcze dostać konsolidację w Alior banku lub Skoki.
Może to być np. Skok Stefczyka, Wspólnota, Jowisz itp.
Z poważaniem
Grzegorz Klimczak
Doradca Finansowy/Pośrednik Kredytowy
Broker i Dealer Samochodowy
tel. 506203558/790382868
Sieć Lycamobile tel. +48 729460172
e-mail:grzegorz.klimczak@o2.pl
skype: grzegorz.klimczak280783
gg: 1752886
Oczywiście, że nie potrzeba raportu BIK. Ale co to za doradztwo jeżeli nie ma się podstawowych danych. Alior bardzo różnie podchodzi do opóźnień. No i jeżeli były takie opóźnienia to klient dostanie albo bardzo słabą ofertę albo brak oferty. Co do skoków to jest to wgl. inna bajka. W każdym ze skoków jest inne podejście do klienta. Więc najrozsądniejszym rozwiązaniem tutaj to po prostu ściągnąć DARMOWY raport BIK i sprawdzić jak wygląda sytuacja. Bo domyślam się, że jeżeli były dwa opóźnienia powyżej 40 dni to i pewnie były jakieś poniżej 30 dni uważam, że przed pójściem do banków warto ściągnąć raport BIK.
pozdrawiam
krytlewski
#9
Napisany 03 marca 2015 - 18:28
Ile się czeka na taki raport?
#10
Napisany 04 marca 2015 - 14:37
Ile się czeka na taki raport?
Na stronie jest napisane, że 15 min. Ale proszę liczyć jakąś godzinkę jeżeli wszystko będzie ok.
Pozdrawiam
krytlewski
#11
Napisany 06 marca 2015 - 10:36
15 minut to może czekają ci, co mają już konto w BIK. Ja muszę je potwierdzić itp więc trochę to pewno potrwa. Podejdę to tego Alior Banku i oni to pewno mi sprawdzą szybciej. Tyko czy oni tam skonsolidują mi też tą chwilówkę?
#12
Napisany 06 marca 2015 - 19:54
Wg mnie warto poczekać na BIK. Ale to tylko moje zdanie.... Tym zapytaniem w Aliorze tylko Pan sobie pogorszy historie a tak naprawdę jeżeli nie dostanie Pan kredytu to i tak Panu nie powiedzą co jest w BIK nie tak. Jeżeli chce Pan żebym Panu sprawdził BIK w ciągu 10 min to proszę o kontakt w wiadomości prywatnej. Wyjaśnię Panu wszystko dokładnie.
Pozdrawiam
krytlewski
#13
Napisany 09 marca 2015 - 11:08
Posiadam w swojej ofercie produkt który mógłby rozwiązać Pański problem. Jeżeli dalej jest Pan zainteresowany - proszę o kontakt, najlepiej mailowy.
Pozdrawiam
Paweł Kołodziejczyk
Bank Pocztowy S.A. - Region Warmińsko- Podlaski
Mikrooddział
ul. Warszawska 10
15-001 Białystok
tel./fax: 856649980/89
tel. kom. 785 897 282
e-mail: p.kolodziejczyk@pocztowy.pl
#14
Napisany 11 marca 2015 - 07:46
Posiadam w swojej ofercie produkt który mógłby rozwiązać Pański problem. Jeżeli dalej jest Pan zainteresowany - proszę o kontakt, najlepiej mailowy.
Pozdrawiam
Paweł KołodziejczykBank Pocztowy S.A. - Region Warmińsko- Podlaski
Mikrooddział
ul. Warszawska 10
15-001 Białystok
tel./fax: 856649980/89
tel. kom. 785 897 282
e-mail: p.kolodziejczyk@pocztowy.pl
Co bank Pocztowy może zrobić z klientem który miał opóźnienia?. Proszę was nie piszcie głupot, po to aby pisać.
Z poważaniem
Grzegorz Klimczak
Doradca Finansowy.
Kontakt w Profilu - Komunikator
|