Skocz do zawartości

Zobacz nową zawartość

Zdjęcie
- - - - -

Kredyt 123 opinie

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 annakp

annakp

Nowy użytkownik

• 1 postów

Reputacja: 0
Normalna

Napisany 14 marca 2016 - 13:19

Czy ktoś kiedyś może korzystał z ich pośrednictwa w uzyskaniu kredytu gotówkowego? Pytam, bo jestem laikiem jeżeli chodzi o kwestie zwiazane z pożyczaniem pieniędzy i chciała zasięgnąć opinii.

#2 kermit

kermit

Aktywny użytkownik

• 26 postów

Normalna

Napisany 14 marca 2016 - 14:08

Tak . Ja korzystałem i wszystko okey. Konkretni. Chodziło o pomoc w wyborze kredytu hipotecznego. Czyli jeszcze poważniejsze zobowiązanie niż Twoje. Wyliczyli moją zdolność kredytową, przedstawili ofertę. Wszystko załatwione z jedną osoba, bez latania po różnych miejscach, bez załatwiania. Wiele dokumentów można było wysłać pocztą/mailem.

#3 Miki

Miki

Zasłużony użytkownik

• 167 postów

Reputacja: 1
Normalna

Napisany 14 marca 2016 - 14:53

Ale fajna szeptanka:)

[url="http://bit.ly/1FffNTc"]Dodany obrazek[/url]

#4 pablos

pablos

Nowy użytkownik

• 5 postów

Normalna

Napisany 15 marca 2016 - 12:49

Z tego co wiem, to oni działają zdalnie. Zresztą tam na stronie masz czat z możliwością dyskusji na stronie "na żywo". Polecam, bo zawsze można wygenerować zapis takiej rozmowy z dokonanymi ustaleniami.

#5 kotar

kotar

Aktywny użytkownik

• 11 postów

Normalna

Napisany 18 marca 2016 - 13:09

Ja raczej szukam takich informacji we własnym zakresie. Wystarczy chwila czasu z Google:) Sprawdzam zwykle [SPAM] , bo mają tam sensowny kalkulator, który porównuje mi wszystko w bardzo sensowny sposób. Oszczędzam w ten sposób czas, no i mam pewność, że wszystko sprawdziłem.

#6 britches

britches

Nowy użytkownik

• 1 postów

Normalna

Napisany 15 czerwca 2016 - 17:32